מגוון כלים ופתרונות אשראי הוצגו לעסקים

עפר גדנקן No Comments on מגוון כלים ופתרונות אשראי הוצגו לעסקים

בנק מרכנתיל ערך שורת כנסים מקצועיים לעשרות יועצים עסקיים מובילים באזור ירושלים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עשרות יועצים עסקיים מובילים בחברה החרדית מאזור ירושלים השתתפו בשלושה כנסים מקצועיים שערך בנק מרכנתיל. בין היתר, הוצגו במהלכם מגוון כלים פיננסיים לעסקים כמו הקרן החדשה בערבות מדינה, וכן פתרונות נוספים בתחומי האשראי והמימון לעסקים.

בשורת כנסים ייעודיים שערך בנק מרכנתיל באזור ירושלים, השתתפו עשרות יועצים עסקיים מהציבור החרדי. מטעם בנק מרכנתיל השתתפו מנהל אשראי אזורי במנהלת אזור ירושלים מר יוסף בן שטרית, רפרנטית אשראי במנהלת האזור גב' ויויאן קדמי, אחראי לקוחות פרטיים במנהלת האזור מר איתמר גלילי, ומנהל המחלקה לקרנות עסקים מר גדי שובל.

במהלך הכנסים, הוצגו בפניהם התהליכים המעודכנים לליווי עסקי של הבנק, לרבות מגוון שירותים ומוצרים שהבנק מציע כיום לעסקים. כמו כן, סוקרו בהרחבה פתרונות האשראי שמעמיד הבנק, כולל סקירה נרחבת של הקרן החדשה בערבות מדינה וכלים נוספים בתחומי האשראי, המימון והליווי של עסקים בשלבים שונים.

מר יוסי בן שטרית בירך את המשתתפים והציג את פעילותו העסקית הענפה של בנק מרכנתיל: "בנק מרכנתיל פעיל בעשייה בתחום הבנקאות בחברה החרדית. הבנק מספק את המסגרת הכלכלית המתאימה לפעילות הייחודית של מגזר זה".

מר גדי שובל ציין בפני הנוכחים כי "בנק מרכנתיל רואה ביועצים גורם חשוב בליווי העסקים והכנתם להתמודדות עם שינויים אותם אנו חווים בכלכלה בישראל ובעולם. בכנסים שקיים הבנק לאחרונה באזור ירושלים הצגנו את הקרן החדשה בערבות מדינה, ואת הרעיונות החדשים של מרכנתיל לקרן. בין השאר, הצהרנו על תהליך מעודכן ומקוצר לאישור, בטוחות מופחתות, פטור מעמלת טיפול והטבות נוספות".

מבנק מרכנתיל נמסר: "כבנק שפועל רבות למען העמקת הקשר וחיזוק שיתוף הפעולה עם היועצים העסקיים מהמגזר החרדי, הוחלט במנהלת אזור ירושלים לערוך להם שורת כנסים מקצועיים. אנו מברכים על שיתוף הפעולה ומודים למשתתפים הרבים שנטלו חלק בכנסים הללו".

חשוב לציין, כי אין באמור כדי  להוות המלצה או הצעה למתן הלוואה כלשהי ואינו מהווה ייעוץ או מחליף לשיקול דעת עצמאי של הלקוח ולצורך בבחינת בקשת הלוואה בהתחשב בנתונים ובצרכי הלקוח. האמור כאן משקף את דעותיהם והערכותיהם של עורכיו למטרת אינפורמציה בלבד ומובא כחומר רקע בלבד. הניתוח במאמר זה נעשה בהתבסס על מידע אשר פורסם ו/או היה נגיש לכלל הציבור. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.


0 תגובות